Tegemist on Haljala valla iseteenindusega, kus on võimalik esitada kõiki taotlusi elektrooniliselt. Dokumentide esitamiseks vallavalitsusele on vajalik e-keskkonda sisse logida. Sisse logimata on võimalik tutvuda vallavalitsusele esitatavate taotluste nimekirjaga. Iseteenindus kiirendab menetlemise protsessi ja vähendab vigaste taotluse arvu. Taotluste esitamine elektrooniliselt on mugav ja kiire.
Iseteenindusel on olemas ühenduvus Rahvastikuregistriga. Kõik esitatatud taotlused registreeritakse automaatselt dokumendiregistris.
Sisselogimine
- Sisse logida saab ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID kaudu.
- Sisse loginud kasutaja andmeid kontrollitakse X-tee kaudu Rahvastikuregistrist ja Äriregistrist (asutuse volitatud isik).
- Esmakordsel sisselogimisel tuleb sisestada oma e-posti aadress, et süsteem saaks saata teavitusi esitatud dokumendi kohta.
Taotluse esitamine
- Vali sobiv e-vorm ja täida vajalikud andmed (tärniga andmeväljad on täitmisel kohustuslikud).
- Pärast e-vormi esitamist saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus dokumendi esitamise kohta.
Andmekaitse
Haljala Vallavalitsus töötleb isikuandmeid seaduse ja nende alusel antud õigusaktidega kohalikule omavalitsusele pandud ülesannete täitmisel ja täitmiseks.
Loe lähemalt Haljala valla kodulehelt www.haljala.ee.